Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Werven met IT-idiots
Kwaliteit op één!
Werven met IT-idiots
Werven met IT-idiots
Kwaliteit op één!
Leiden

Medior Servicedesk Medewerker

Functie omschrijving Medior Servicedesk Medewerker

De Servicedesk is onderdeel van taakveld Informatisering & Automatisering binnen de 1ste lijn waar zo veel mogelijk klantvragen direct worden afgehandeld. Deze collega’s zijn het visitekaartje van het cluster Bedrijfsvoering. Klantgerichtheid en kwaliteit zijn belangrijke waarden voor het team. En door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.

Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt bij complexe of langdurige ICT-verstoringen in de organisatie. Ook ben je de sparringpartner voor je collega’s op de Servicedesk. Je draait mee in IT gerelateerde projecten en bent in staat nieuwe technieken je snel eigen te maken. Na afronding van een project draag je zorg dat je andere Servicedesk collega’s van de juiste informatie voorzien worden om de nieuwe techniek in beheer te kunnen nemen

Als Servicedeskmedewerker:

- bewaak je de voortgang van het afhandelen van incidenten en wijzigingen;
- voer je wijzigingen en aanvragen uit voor verschillende gebruikers;
- houd je je bezig met troubleshooten en het identificeren van problems;
- Analyseer je storingen en knelpunten en adviseer je aan de tweede lijn en leveranciers over mogelijke oplossingsrichtlijnen bij complexe problems;
- Bouw je diepgaande kennis over het ICT landschap op, waaronder de cloud voorzieningen en services integratie;
- Los je zelf zo veel mogelijk incidenten en problems op.
- Houdt je best ‘practice oplossingen’ voor incidenten en problems bij in een kennis database.

Functie eisen Medior Servicedesk Medewerker

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT
  • Ervaring als Servicedesk medewerker;
  • ITIL certificering
  • Ervaring met Windows 10 of 11
  • Ervaring Office 365
  • Ervaring met Topdesk

Arbeidsvoorwaarden

We hebben verschillende vacatures voor Servicedesk medewerkers waarbij het vaak om langdurige projecten gaat.

Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen ? Laat ons het weten met je sollicitatie. We plannen dan snel een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken.

Locatie

Leiden

Publicatiedatum

23.05.2024

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Match criteria
  • Support
  • 36 - 40 uur
  • 32 - 36 uur
  • Office365
  • Windows 10
  • Windows 11
  • Windows
  • Topdesk
  • Active Directory
  • ITIL
Consultant

Nieuwsgierig geworden?

Nieuwsgierig naar wat IT-idiots voor jou kan betekenen? Neem contact met ons op, dan kijken onze ervaren consultants geheel vrijblijvend samen met jou naar de mogelijkheden. 

Neem contact op

Onze klanten
IT-idiots gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.