Amersfoort
Medewerker ICT Servicedesk
Functie omschrijving Medewerker ICT Servicedesk Amersfoort
De opdrachtgever is momenteel op zoek naar een geschikte kandidaat voor de functie van medewerker op de ICT Servicedesk. Hierbij is het van belang dat de kandidaat beschikt over de nodige kennis en vaardigheden voor het adequaat ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon. Het is van essentieel belang dat de kandidaat goed kan luisteren en doorvragen naar de aard van de melding van de klant. Het classificeren van de melding en het bepalen van de prioriteit behoren eveneens tot de taken van de medewerker.
Om ervoor te zorgen dat de meldingen zo snel mogelijk kunnen worden opgelost, houdt de medewerker op de ICT Servicedesk contact met andere oplosgroepen over de status van de meldingen. Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken is tevens van belang, zodat deze op de hoogte blijft van de voortgang van de oplossing. Na het aanbieden van een oplossing, dient de medewerker te controleren of deze voldoet aan de verwachtingen van de klant.
De medewerker op de ICT Servicedesk dient ook incidenten aan te melden bij leveranciers en de kennisbanken aan te passen aan de geleverde oplossingen. Tevens dient hij/zij up-to-date te blijven met procedures en werkinstructies en deze waar nodig te verbeteren. Het opstellen en onderhouden van gebruikers-documentatie is ook een belangrijke taak. Om te zorgen dat de gebruikers goed kunnen werken binnen de ICT omgeving, beheert de medewerker de gebruikersaccounts, inclusief het aanmaken, muteren en verwijderen daarvan, evenals het verlenen van autorisaties.
Om ervoor te zorgen dat de meldingen zo snel mogelijk kunnen worden opgelost, houdt de medewerker op de ICT Servicedesk contact met andere oplosgroepen over de status van de meldingen. Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken is tevens van belang, zodat deze op de hoogte blijft van de voortgang van de oplossing. Na het aanbieden van een oplossing, dient de medewerker te controleren of deze voldoet aan de verwachtingen van de klant.
De medewerker op de ICT Servicedesk dient ook incidenten aan te melden bij leveranciers en de kennisbanken aan te passen aan de geleverde oplossingen. Tevens dient hij/zij up-to-date te blijven met procedures en werkinstructies en deze waar nodig te verbeteren. Het opstellen en onderhouden van gebruikers-documentatie is ook een belangrijke taak. Om te zorgen dat de gebruikers goed kunnen werken binnen de ICT omgeving, beheert de medewerker de gebruikersaccounts, inclusief het aanmaken, muteren en verwijderen daarvan, evenals het verlenen van autorisaties.
Functie eisen Medewerker ICT Servicedesk
- Ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
- ITIL foundation
- Kennis van Citrix, Windows 10, Office 2013/365 en Mobile Device Management
- Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching
Arbeidsvoorwaarden
Je komt bij ons werken tijdens je detachering via IT-idiots en we zorgen ervoor dat je gedurende deze periode in onze dienst bent. Onze ervaren en deskundige collega's zullen je ondersteunen als klankbord, vraagbaak en adviseur tijdens je opdracht. Wanneer je vragen hebt, ergens over wilt sparren of gewoon wilt bijpraten, staat je contactpersoon altijd voor je klaar.
Bovendien bieden we zeer interessante arbeidsvoorwaarden.
Als je wilt weten wat wij voor jou kunnen betekenen, laat het ons dan weten door te solliciteren. We plannen dan graag een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken en te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Bovendien bieden we zeer interessante arbeidsvoorwaarden.
Als je wilt weten wat wij voor jou kunnen betekenen, laat het ons dan weten door te solliciteren. We plannen dan graag een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken en te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Locatie
Amersfoort
Publicatiedatum
04.09.2024
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
- Support
- 36 - 40 uur
- ITIL
- Citrix
- Windows
- Windows 10
- Office365
Consultant