Amsterdam
IT Servicedesk specialist
Functie omschrijving IT Servicedesk specialist
Als medewerker van de servicedesk sta je klaar voor alle collega's die gebruik maken van deze systemen. Op basis van je brede, praktische IT-kennis los je hun vragen of problemen op. Dat doe je meestal zelf, met je collega’s, binnen de organisatie of daarbuiten met een leverancier. Niet op basis van ‘command en control’, maar met een persoonlijke invulling en met veel ruimte voor jouw eigen initiatief. Wij horen jouw ideeën graag! Een baan met afwisseling met zo nu en dan een flink beroep op creatieve vaardigheden. Is dat iets voor jou?
Jij bent het
Jij bent die bijzondere combinatie van gastvrijheid, klantgerichtheid en het vermogen om werkende oplossingen te bedenken voor uiteenlopende IT-vragen. ‘Verantwoordelijkheid nemen’ is voor jou geen modieuze kreet, maar iets dat jij van nature al doet. Ambitieus als je bent, grijp jij alle kansen die we bieden als het gaat om je eigen ontwikkeling. Omdat we een organisatie zijn die middenin in de maatschappij staat, vraagt dit veel van ons én van jou. Moeiteloos verander jij mee met de veranderingen in de samenleving.
Jij bent het
Jij bent die bijzondere combinatie van gastvrijheid, klantgerichtheid en het vermogen om werkende oplossingen te bedenken voor uiteenlopende IT-vragen. ‘Verantwoordelijkheid nemen’ is voor jou geen modieuze kreet, maar iets dat jij van nature al doet. Ambitieus als je bent, grijp jij alle kansen die we bieden als het gaat om je eigen ontwikkeling. Omdat we een organisatie zijn die middenin in de maatschappij staat, vraagt dit veel van ons én van jou. Moeiteloos verander jij mee met de veranderingen in de samenleving.
Functie eisen IT Servicedesk specialist
- minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- een afgeronde opleiding, minimaal op mbo4-niveau
- certificering op minimaal ITIL foundation.
- een passie voor IT en voldoende computerkennis om de meeste vragen te kunnen tackelen
- uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden om de interne klant (of de organisatie als geheel via diverse communicatiekanalen) op de hoogte te brengen van de actuele stand van zaken bij incidenten
- de bereidheid om in een wisselend rooster te werken
- kennis van MS Azure is een pre
Arbeidsvoorwaarden
We hebben verschillende vacatures voor Servicedesk professionals waarbij het vaak om langdurige projecten of vaste banen gaat.
Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.
Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen ? Laat ons het weten met je sollicitatie. We plannen dan snel een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken.
Locatie
Amsterdam
Publicatiedatum
01.10.2024
Deel deze vacature
Meer details
Match criteria
- Support
- 32 - 36 uur
- ITIL
- Azure
- Office365
Consultant