Servicedesk medewerker ICT
Job description Servicedesk medewerker ICT
Bij deze opdrachtgever werk je samen met ruim 100 andere ICT-professionals continu aan het verbeteren van de ICT dienstverlening. Je vormt samen met je collega’s van team Servicedesk ICT het visitekaartje in de organisatie. Je krijgt te maken met een veelheid van zeer uiteenlopende vragen op ICT gebied. Daarbij staan klant-, service- en resultaatgerichtheid voorop.
Taken
• Je analyseert snel op zowel applicaties, operating systemen, connectivity en security en voorziet de eindgebruiker van de juiste informatie of oplossing;
• Je lost de meeste problemen zelfstandig op en handelt deze “skilled” af, escaleert eventueel naar de juiste discipline;
• Je werkt nauw samen met andere teams binnen de afdeling of sector om vragen van de eindgebruikers te beantwoorden en de belangen van de business te vertegenwoordigen;
• Je denkt mee en neemt initiatief om de kwaliteit en professionaliteit van het team continu te verbeteren.
Functie eisen Servicedesk medewerker ICT
Kennis en ervaring:
- Microsoft Windows 10
- Office 365
- Topdesk of vergelijkbare Servicemanagement pakketten;
- Microsoft Server 2012/2016, Vmware View, Azure, Intune ;
- Nederlands en Engels sprekend. Duits en/of Franssprekend is een pré.
Opleiding
- HBO werk-en denkniveau;
- minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding in het vakgebied ICT;
- een afgeronde ITIL-foundation opleiding;
Wij bieden:
We hebben verschillende vacatures voor Servicedesk medewerkers waarbij het vaak om langdurige projecten gaat.
Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.
Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen ? Laat ons het weten met je sollicitatie. We plannen dan snel een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken.
Locatie
Publicatiedatum
- Support
- 36 - 40 uur
- 32 - 36 uur
- Office365
- Windows 10
- Windows Server
- Topdesk
- Intune
- Azure
- VMware