medewerker IT Servicedesk
Functie omschrijving medewerker IT Servicedesk
Voor een IT Servicedesk zijn we op zoek naar een IT Servicedesk medewerker.
Als IT Servicedesk medewerker zorg je voor een goede aanname, registratie, toewijzing en afhandeling van meldingen en storingen die binnen komen bij de IT Servicedesk. Dit doe je conform ITIL in Topdesk, het Servicemanagement product dat we gebruiken. De werkwijze is volgens het skilled Servicedesk principe, hierbij gaan we er vanuit dat er zoveel mogelijk vragen in de eerste lijn worden opgelost. We verwachten dat je een eerste analyse doet naar aanleiding van een klantvraag en indien mogelijk de klant een oplossing biedt. Daarnaast help je graag andere collega’s op weg die van jouw expertise gebruik kunnen maken. Het grootste deel van de klantvragen komt telefonisch binnen of via onze Self Service Portal. We hebben ook een Service Point op de locatie.
Functie eisen medewerker IT Servicedesk
- Mbo-niveau 4;
- minimaal 3 jaar relevante en aantoonbare ervaring op een IT Servicedesk ;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in Engels en Nederlands. Duits is mooi meegenomen;
- Kennis van ITIL
- Kennis van Windows;
- Kennis van Office 2010 en Office 365;
- Kennis van Active Directory
- Kennis van Topdesk.
Working conditions
We hebben verschillende vacatures voor Front-end Devlopers waarbij het vaak om langdurige projecten gaat.
Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.
Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen ? Laat ons het weten met je sollicitatie. We plannen dan snel een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken.
Locatie
Publicatiedatum
- Support
- 36 - 40 uur
- Topdesk
- Office365
- Active Directory
- MS Exchange